27.2.12

除了缘分 我还能说些什么?

宛如一种无法言喻的缘分
在短短的几个星期
迅速的关系
很开心 与你们的日子 总是很欢乐 过得很快
朋友问:为什么你们突然间熟了起来?
我不懂。只知道和你们疯的日子,很快乐。总是过得很快。
只过了区区的一个月,但仿佛过了半年。
我只能说我喜欢这种简单。
时常一回家就能和三五个朋友出去吃吃玩玩也不错。
虽然朋友成群的聚会久久一次我觉得还不错。
但我真的很喜欢那种归宿感。
一种被人疼的感觉。
就好像吸了大麻一样上瘾。*尽管我没有吸过大麻*
我说尽管我没有情人疼,我还有一班baby们~爱我以及我爱的他们。

C360_2012-02-25-20-12-05

Of course don’t jealous old friends. Doesn’t mean that I got such new gang I will forgot those of you.
I swear I will never forget friends that had passed through every single happy and bitter moment in my life.
Friends, are just very important for me and I will do anything that I can for you if I think you are worth to. Love, for friends ♥♥

沒有留言: