27.11.10

19

The feeling I want to record down for today (not only for today...for this week perhaps)
is horrible and terrible....
People cant reallly feel it if u ever done a research paper all by ur ownself...
and this is also the first time I rushed my assignment non-stopped until 5 in the morning...
the first time I pass my birthday with this gift from Dr. Goh...
the first time I pass my assignment just on time...
My mood was swinging around...
Without enough sleep...
And actually I was not really conscious on what happened today...=P
But I will not forget there were group of friends who celebrate birthday with me...
Friends who are stay far away...
but still post some blesses on my facebook wall or sms me...
I have no idea how to express this out...
The feel of simple can make things special...
Like what I have told leeyee...
It was totally simple for me...
But really I am fully appreaciate it deep in my heart...
Perhaps I just dont know how to express literally...
----------------------------------------------------
其实生日每年都有得过……
对我来说真的是一年比一年过得还要简单了……
越简单越好……
其实并不需要多……
有心就够了……
有时自己真的没有太执着于某些有的没有的……
有也可以
没有也没关系

或许我真的很想要某些东西
但是有时候与其强求……
不如往好的方面去想……
学会知足
学会珍惜拥有的
不是对号入座
只是觉得有些道理是对的
可能此时此刻真的很想去杰伦的演唱会
但真的觉得自己能力有限
或许妈妈与姐姐都说得对
我没有资格也没有能力
说服她们根本是没有可能的事

或许你会觉得我生日的post有点emo……
但是这也是我长大的表现吧
思想怎么说都改变了
我想说其实我不伟大
有时也会有那么一点的自私
很矛盾也很无奈
简单的来说
真的很少人能都真正的接近我……
那个真正的我
我不擅于言语
我也不懂自己再写着什么了

 只想对任何一位祝福过我、陪着我一起度过生日的家人,朋友……
说声谢谢~
这是简单的
但却不平凡…… =)

沒有留言: